تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیر سرتیپ موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تقدیر از معلمین نمونه عقیدتی سیاسی و نیز فعالان برتر عرصه نماز آموزی فرد به فرد ارتش گفت: خدمت در سازمانی با محوریت نماز و قرآن، افتخار است.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم که همزمان با سوم شعبان المعظم، سالروز میلاد امام حسین(ع) در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی  سیاسی ارتش برگزار شد، جانشین فرمانده کل ارتش هماهنگ کردن تمامی برنامه ها در ارتش با ساعات اذان را یک ضرورت برشمرد و افزود: در حال حاضر نیز این مسأله در بیشتر یکان های ارتش از جمله دانشگاه های افسری رعایت شده و ساعات کلاسی دانشجویان بر این اساس تنظیم می شود.

امیر سرتیپ موسوی در ادامه سخنانش به توسعه بحث نمازآموزی در یکان های ارتش اشاره کرد و گفت: اینکه ارتش در بین سازمان های لشکری و کشوری یک سازمان ممتاز از جهت توجه به نماز محسوب می شود یک افتخار است.

جانشین فرمانده کل ارتش به برکات نماز آموزی و توجه به معارف دینی در ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره کرد و گفت: امروز به برکت وجود اسلام راستین و آموزه های نماز آموزی در یکان های آجا، داوطلبین زیادی از ارتش برای دفاع از حریم ولایت وجود دارند که نشان از به ثمر نشستن تلاش چندین ساله تربیت قرآن محور و نماز محور است.

وی همچنین افزود: اینکه ارتش ما آماده انجام هر نوع مأموریت می باشد، بسیار خوب است اما اینکه کارکنان ارتش برای انجام مأموریت های محوله با یکدیگر رقابت می کنند به مدد تربیت و آموزش قرآنی صحیح می باشد.

امیر سرتیپ موسوی تصریح کرد: امروز، فرماندهی مبتنی بر اخلاق، یک راهکار انتخاب شده و ممتاز توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد که از سوی بسیاری از فرماندهان و مسئولان انتخاب شده است.

جانشین فرمانده کل ارتش، ترویج فرهنگ زندگی اسلامی ایرانی در بین کارکنان ارتش و خانواده های آنها را یکی دیگر از اثرات توجه به آموزه های قرآنی دانست و گفت: اینکه ما دو سال از بهترین ایام زندگی جوانان کشور را در قالب ایام سربازی در اختیار داریم فرصت بسیار خوبی است تا با آموزش آموزه های قرآنی در ارتقای سطح معنوی جامعه نقش داشته باشیم و در این زمینه معلمان نقش بسزایی دارند.

وی در پایان سخنانش از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به جهت رشد و توسعه روحیه قرآنی و اسلامی در یکان های آجا تقدیر و تشکر نمود.          


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ] [ 1:4 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 2648
بازدید کل : 84215
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->